FAQ

& algemene voorwaarden


Wat is de levertijd?
Momenteel hebben wij levertijden van 3 tot 7 werkdagen (ma.-za.)*. Maar meestal 5 werkdagen. Omdat we afhankelijk zijn van de courier, kan de levertijd voor verzending verschillen. Levering is GRATIS bij minimale bestedingsgedrag binnen Nederland. Voor verzendkosten naar andere landen, kijk op

https://www.postnl.nl/tarieven/tarieven-pakketten/Pakket/NL/351g-2kg

https://www.dhlparcel.nl/sites/default/files/content/PDF/internationale_tarieven_consument.pdf



Geen bevestiging ontvangen
Het kan enkele minuten duren voordat je de bevestiging in je mailbox ontvangt. Het is ook mogelijk dat deze worden geblokkeerd door de spamfilter van uw e-mailprogramma.
We raden je aan om de instellingen van je spamfilter te controleren en indien nodig aan te passen. Kom je er niet uit, neem dan contact op met onze klantenservice, wij helpen je graag verder.


Waarom is mijn bestelling of artikel geannuleerd?
Als uw bestelling of een deel daarvan door ons is geannuleerd, is dit meestal te wijten aan voorraad of een magazijnfout tijdens het verpakken.
De artikelen die je hebt besteld, zijn mogelijk erg populair geweest en een artikel is mogelijk uitverkocht net voordat je de bestelling hebt geplaatst. In zeldzame gevallen kan de voorraad niet op tijd in ons systeem worden bijgewerkt en wordt het artikel geannuleerd. Sorry!
Je kunt de artikelen indien mogelijk opnieuw bestellen en als je al betaald hebt wordt de terugbetaling zo snel mogelijk verwerkt. Als je creditcard als betaalmethode hebt gekozen, is het bedrag nog niet van je rekening afgeschreven. De reservering op uw creditcard is geannuleerd.


Meerdere bestellingen in één pakket
Heb je een pakket te weinig ontvangen?
In sommige gevallen sturen we je meerdere bestellingen in één pakket - je wordt hierover geïnformeerd in de verzendbevestiging. We bundelen uw bestellingen om uw artikelen op de snelste en meest milieuvriendelijke manier te bezorgen.
Als je niet zeker weet of je al je artikelen hebt ontvangen, kun je het beste direct in het pakket controleren of het artikelen uit meerdere bestellingen bevat. Onzeker? In uw klantaccount kunt u op elk moment zien welke artikelen bij welke bestelling horen. Een van de bestellingen in het klantaccount kan de status "Verzonden" behouden als deze met een andere bestelling wordt verzonden.
Belangrijk bij het betalen op rekening:
Wij verzoeken u om voor elke bestelling apart te betalen met het bijbehorende ordernummer als betalingskenmerk of gratis omschrijving.
Wil je artikelen retourneren?
Uiteraard kunt u artikelen uit de bestellingen ook in één pakket aan ons retourneren. Gebruik hiervoor eenvoudig het bijgevoegde retourlabel.


Ik heb een artikel ontvangen dat ik niet heb besteld
Onze excuses als we je een artikel hebben gestuurd dat je niet hebt besteld!
Retourneer het artikel naar ons, waarbij u aangeeft dat u een verkeerd artikel heeft ontvangen. Dit kunt u doen tijdens het online aanmelden van uw retouren, of als u een retourformulier heeft ontvangen door reden 9 in te vullen.
Heb je het verkeerde artikel ontvangen in plaats van je bestelde artikel? Mocht je toch het juiste artikel willen ontvangen, dan willen we je vragen er een nieuwe bestelling voor te plaatsen. Als je het artikel al betaald hebt, ontvang je uiteraard het aankoopbedrag terug zodra we je retour hebben ontvangen. Dit kan 14 dagen duren.
Wij verontschuldigen ons voor het ongemak.

Mijn artikel is defect
Als een artikel defect is, dien je een claim in. Vul dit formulier in om uw klacht te verwerken en geef zoveel mogelijk details over het defect, zodat we uw claim sneller kunnen verwerken.

 

Retourformulier

 

Retourvoorwaarden

Toch niet tevreden met het product? Binnen 14 dagen na ontvangst heb je de mogelijkheid om het product terug te sturen. Volg daarvoor de onderstaande stappen. 

 

Verpakking

Pak de producten in originele staat (met tags & stickers) en verpakking in een doos

Plaats het ingevulde retourformulier in de doos

Plak het meegeleverde retourlabel goed zichtbaar op de doos

 

Verzending

Lever het pakket in bij het postkantoor

Bewaar het verzendbewijs goed

 

 

Terugbetaling

Wanneer betalen we terug?

Wij maken de door jouw gemaakte kosten (aanschafkosten en originele verzendkosten) binnen 14 dagen na herroeping naar je over. 

 

Wat krijg je terug?

Je krijgt het volledige aankoopbedrag terug, inclusief de origineel betaalde verzend- en betaalkosten. 

 

Waar ontvang ik het teruggestorte bedrag? 

Wij storten het bedrag op dezelfde manier terug zoals je hebt afgerekend. Lukt dit niet? Dan nemen we contact met je op. 

 

Kosten voor het retour sturen 

De kosten voor de retourzending zijn voor je eigen rekening. Stuur je een product terug omdat deze beschadigd of verkeerd geleverd is? Dan vergoeden wij deze kosten achteraf.

! Voeg kopie retour formulier bij uw retour zending!

Deze vindt u in uw mail box.

Waarom is mijn favoriete betaalmethode niet beschikbaar?Het spijt ons als uw gewenste betaalmethode niet beschikbaar is tijdens het bestelproces.
Bij sommige betaalmethoden, bijvoorbeeld met de betaalmethode 'op rekening', betalen wij uw bestelling vooraf en u betaalt ons vervolgens terug via overschrijving. Daarom zorgen we ervoor dat elke transactie veilig is voor ons, maar vooral voor jou!
Er kunnen verschillende redenen zijn waarom uw voorkeursbetaalmethode niet beschikbaar is:
Het afleveradres komt niet overeen met het factuuradres. Als je een pakketautomaat of afhaalpunt als afleveradres hebt gekozen, kan dit de reden zijn dat er geen betaalmethode beschikbaar is.
Bent u onlangs getrouwd of verhuisd? Gefeliciteerd! Maar als iets niet overeenkomt wanneer we proberen uw naam en adres te matchen, bieden we mogelijk niet alle betaalmethoden aan. Zo zorgen we ervoor dat niemand anders zich voordoet als jou.
U heeft nog openstaande rekeningen. Als u de betaling al heeft gedaan, is deze waarschijnlijk nog onderweg naar ons. Dit geldt ook voor retouren.
Net als andere platforms en winkels maken we gebruik van externe partners om een ​​kredietwaardigheidscontrole uit te voeren. De uitkomst van deze kredietcontrole kan ervoor zorgen dat wij uw gewenste betaalmethode niet kunnen aanbieden.
Wanneer we beslissen welke betaalmethoden we aanbieden, worden ook de totale kosten voor Fab87 in aanmerking genomen. Zo is het mogelijk dat sommige betaalmethoden niet worden aangeboden vanwege hogere kosten, hogere risico's of veel rendement. Het aanpassen van de beschikbare betaalmethoden leidt dus tot minder retouren, wat duurzamer en goedkoper is. Tegelijkertijd is het nog steeds mogelijk om een ​​bestelling te plaatsen, omdat elke klant minimaal één betaalmethode wordt aangeboden.
We behouden ons het recht voor om niet in alle gevallen alle betaalmethoden aan te bieden.

Betalen met iDEAL
Met iDEAL wordt u tijdens het betalingsproces doorgestuurd naar de betaalomgeving van uw bank. U heeft de mogelijkheid om met iDEAL te betalen als u internetbankiert bij ABN AMRO, ASN Bank, Friesland Bank, ING, Rabobank, SNS Bank, SNS Regio Bank, Van Lanschot Bankiers en Triodos Bank. Bij deze betaalmethode wordt uw betaling direct van uw rekening afgeschreven.
Om met iDEAL te betalen, doorloopt u de volgende stappen vanaf het moment dat u uw betaalmethode kiest:
Selecteer uw bank
Klik op 'Volgende', u komt dan op de pagina 'Bestelling controleren en verzenden'
Nadat u op 'Bevestigen en doorgaan naar iDEAL' heeft geklikt ontvangt u van ons een orderbevestiging per e-mail
U wordt doorgestuurd naar de betaalomgeving van uw bank
Voltooi hier uw betaling
Vergeet niet om na uw betaling terug te gaan naar de Fab87-site. Hier wordt uw bestelling afgerond en ziet u een bevestiging van uw betaling
Je ontvangt een verzendbevestiging zodra je bestelling ons magazijn verlaat


Betaal met credit card
Bij ons kunt u ook gemakkelijk en veilig betalen met een creditcard. Wij accepteren MasterCard, Visa en American Express. Om met creditcard te betalen, doorloopt u de volgende stappen vanaf het punt waar u uw betaalmethode kiest:

Selecteer uw kaarttype en voer uw kaartgegevens in.
Klik op 'Volgende', u komt dan op de pagina 'Bestelling controleren en verzenden'.
Nadat u op 'Bestelling verzenden' heeft geklikt ontvangt u van ons een orderbevestiging per e-mail.
In sommige gevallen wordt u doorgestuurd naar de betaalomgeving van uw bank waar u met uw kaartlezer betaalt.
Na het voltooien van de betaling wordt u teruggeleid naar de Cosha-website waar u een bevestiging van de betaling ziet.
Zodra uw bestelling ons magazijn verlaat, ontvangt u een verzendbevestiging en wordt het bedrag van uw creditcard bijgeschreven.d
Uw creditcardgegevens worden versleuteld met behulp van de SSL-methode. Door deze hoge veiligheidsstandaard is kopen met een creditcard bij Fab87 erg veilig.
Na de eerste aankoop met uw creditcard worden uw creditcardgegevens in een beveiligde omgeving opgeslagen zodat u deze niet bij elke bestelling opnieuw hoeft in te voeren.


Kan ik mijn bestelling laten bezorgen bij een afhaalpunt?
In de meeste gevallen kun je ervoor kiezen om je bestelling te laten bezorgen bij een PostNL afhaalpunt. Dit kan bij 'stap 2 adres' tijdens het bestelproces onder het kopje 'afleveradres'. Je ziet dan alle afhaalpunten bij jou in de buurt en hun openingstijden.
Zodra uw bestelling is aangekomen op de locatie van uw keuze, ontvangt u een e-mail van PostNL. Dan heb je 7 dagen de tijd om je bestelling op te halen. Als je je bestelling in deze periode niet kunt ophalen, wordt deze automatisch teruggestuurd naar Fab87 fashion.


Kan ik mijn bestelling op een ander adres laten bezorgen?
Heeft u een verkeerd adres ingevuld of zijn uw plannen gewijzigd? Nadat u uw bestelling heeft geplaatst, is het in de meeste gevallen niet mogelijk om uw adres te wijzigen, maar dit kan per koerier verschillen. Als je de mogelijkheid hebt om het adres te wijzigen, vind je de instructies hiervoor in de e-mail van de koerier en in de Track & Trace-link.